Lithuanian Belarusian English French German Italian Latvian Polish Russian Spanish
Spausdinti

Motinos dienos šventė

Autorius Moderatorius.

Gegužės 3 dieną mokykloje vyko Motinos dienos šventė. Skambėjo gražiausios eilės, dainos, skirtos Motinai.

Patys mažiausieji ir pradinių klasių mokiniai Mamytes sveikino pasipuošę įvairiausiais kostiumais. Vaidino, dainavo, šoko. Ir taip priminė Mamoms pačias gražiausias akimirkas kartu.

 

                                                                                                      Lietuvių kalbos vyr.mokytoja Dalia Balčienė

Spausdinti

Įdomus susitikimas

Autorius Moderatorius.

Gegužės 2 dieną vyko susitikimas su buvusiais mūsų mokyklos mokiniais – Vilniaus mokytojų namų kultūrinių renginių organizatoriumi Juozu Žitkausku, liaudines dainų atlikėja Veronika Povilioniene, o taip pat aktoriumi Gediminu Storpirščiu.

Renginį vedė Juozas Žitkauskas. Taip gražiai dzūkiškai porindamas ir pristatydamas save ir svečius.

Skambėjo labai įvairios Veronikos Povilionienės atliekamos dainos.

Pritardamas gitara žaismingai ir linksmai dainavo aktorius Gediminas Storpirštis.

Žiūrovams buvo smagu ir klausytis, ir dainuoti kartu. Susitikimas pavasariškai nudžiugino.

 

                                                                                                 Lietuvių kalbos vyr.mokytoja Dalia Balčienė

 

Spausdinti

Darom 2013

Autorius Moderatorius.

Balandžio 26 d. mūsų, Kapčiamiesčio E.Pliaterytės mokykloje, vyko aplinkos tvarkymo akcija „DAROM 2013“. Saulėtą penktadienio rytą visi mokyklos bendruomenės nariai gerai nusiteikę susirinkome į mokyklą. Iš ryto aktų salėje vyko bendras susirinkimas, kurio metu kalbėjo mokyklos direktorius, biologijos mokytoja, jaunųjų miško bičiulių būrelio vadovė bei šio būrelio nariai. Buvo akcentuojama viena aktualiausių šiuo metu ekologinių problemų- atliekų rūšiavimas. Kalbėta apie atliekų rūšiavimo būtinumą, reikšmę gamtai ir žmogaus sveikatai, šalies ekonomikai. Buvo rodomas filmas- akcijos „ Ekodrąsa“ vaizdinė pamoka „Atliekų tvarkymas“. Jaunieji miško bičiuliai susirinkusiuosius vaišino beržo sula.

Po to visos klasės ėjome tvarkyti paskirtųjų teritorijų. Jose rinkome ir rūšiavome šiukšles, grėbėme užsilikusius po žiemos lapus, kuriuos mokiniai vežė į komposto krūvą. Šauniai padirbėję vaišinomės pavasarine sriuba.

 

Biologijos mokytoja A. Danilavičienė

Spausdinti

Kultūros diena

Autorius Moderatorius.

 

Kultūros diena

 

Balandžio 15 dieną mokykloje vyko Kultūros dienos šventė.

7, 9, 10 klasių mokiniai supažindino su Kultūros dienos idėjomis, istorija, ateities perspektyva.

Šventės metu mokykloje išsiskleidė Taikos vėliava, simbolizuojanti Taikos per Kultūrą idėją ir pasiryžimą saugoti ir puoselėti dvasines bei materialines kultūros vertybes.

 

Lietuvių kalbos vyr. Dalia Balčienė

Spausdinti

Dėl paramos mokyklai

Autorius Moderatorius.

 Pagal Labdaros ir paramos bei Gyventojų pajamų mokesčio įstatymą, kiekvienas gyventojas 2 procentus nuo pajamų mokesčio, sumokamo į valstybės biudžetą, gali paskirti įmonei ar organizacijai, kuri turi teisę gauti labdarą ir paramą. Šią teisę turi ir mūsų mokykla.

Gautas lėšas skirsto mokyklos taryba.

Nuo šių metų pasikeitė prašymų pateikimo tvarka. Pagal ją gyventojai pateikti prašymus pervesti pajamų mokesčio dalį mokyklai gali tik individualiai (asmeniškai elektroniniu būdu, įteikti tiesiogiai mokesčių administratoriui arba atsiųsti paštu). Patogiausias ir greičiausias būdas yra elektroninis per EDS https://deklaravimas.vmi.lt.  Taupant Jūsų laiką, rekomenduojame pildyti 02 versijos FR0512 formą, nes ją pateikus paramos gavėjams galima paskirti ilgesnio laikotarpio (iki 5 metų) paramą. Prašymus galima pateikti iki š.m. gegužės 2 d.

Tikimės, kad savo 2 procentus skirsite mūsų mokyklai. O mes juos skirsime jūsų vaikų labui.

Jei pildysite patys, pirmiausia teisingai surašykite savo asmens duomenis, toliau:

Jeigu pildote FR0512 formos 02 versiją

6 eilutėje įrašote 2012;

Užpildote 6S langelį;

E1 stulpelyje parašykite – 2;

E2 stulpelyje įrašykite paramos gavėjo identifikacinį numerį (kodą) – 290633160

E3 stulpelį palikite tuščią;

E4 stulpelyje įrašykite 2,00;

E5 stulpelyje įrašykite metus (iki 2016)

 

Iš anksto dėkojame.

Spausdinti

Kūrybiškumas Lazdijuose

Autorius Moderatorius.

Kūrybiškumas – ugdoma žmogaus savybė ir visai nesvarbu, ar žmogui ji įgimta, ar dėl kryptingo ugdymo(si) įgyta. Mokyklose naudojamais kūrybinio mokymo metodais ugdomas jaunosios kartos kūrybiškumas: skatinama mąstyti ir veikti kūrybiškai. Siekiant, kad kūrybinio mokymo metodai mokyklose būtų taikomi dažniau ir profesionaliau, o kūrybiškas mokymasis taptų nuolatine visos mokyklos praktika, Lietuvoje įgyvendinamas projektas „Kūrybingumo plėtra Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose pritaikant ir įdiegiant kūrybinių partnerysčių modelį“ (toliau – „Kūrybinės partnerystės“). 
 
KŪRYBIŠKOS ERDVĖS KŪRIMAS
Kūrybinio mokymo metodų kokybišką taikymą mokykloje lemia ne vien mokytojų kūrybiškumas ir jų profesionalumas, bet visos mokyklos bendruomenės kryptingas darbas, kuriant kūrybišką erdvę, ieškant ir atrandant įvairias bendradarbiavimo formas su kūrėjais – menininkais, kultūros ir kūrybinio sektoriaus veikėjais bei mokslininkais. Dvi rajono mokyklos nepabūgo metamo iššūkio ir jį priėmusios ne tik sėkmingai baigė praeitus mokslo metus kaip Tyrinėjančios mokyklos (pirmas etapas), bet šiais mokslo metais startavo kaip Pokyčių mokyklos (antras etapas) tarp visoje Lietuvoje atrinktų trisdešimties. 
„Jau balandžio pradžioje Lietuvoje bus paskelbtas paskutinis kvietimas mokykloms teikti paraiškas ir įsitraukti į projektą „Kūrybinės partnerystės“ kaip Tyrinėjančioms mokykloms. Rajono mokyklas kviečiu nenumoti ranka į tokią galimybę. Kurkime kūrybišką erdvę Lazdijų rajone mokyti ir mokytis“, – ragina pasekti Lazdijų r. Kučiūnų ir Lazdijų r. Kapčiamiesčio Emilijos Pliaterytės mokyklų pavyzdžiu projekto Lazdijų regione kuratorė Eglė Mačionienė. Paklausta, kuo naudingas šis projektas jame dalyvaujančioms mokykloms, ji atsakė: „Dalyvavimas šiame projekte yra neįkainojama patirtis toms mokykloms, kadangi jos gali savo veikloje, naudodamos įvairius kūrybiškumą skatinančius ir lavinančius metodus, atskleisti ir palaikyti mokinių individualius gebėjimus bei jų neslopinti. Be to, tai leidžia lengviau bendrauti, suprasti vieniems kitus: tiek mokiniams, tiek mokytojams – mokiniams atskleisti savo kūrybingumą, o mokykloms suaktualinti ir plačiau taikyti kūrybiško mokymosi metodus.“